Sliten

Länge sen jag skrev sist o SÅ mycket som har hänt,
både positivt som negativt.
 
Kort resume;
 
Jag flyttade själv till en lägenhet veckan efter midsommar,
J o R hjälpte till med flytten, stort tack!
 
Dagen efter kom äldsta dottern med barnen för att fira semester i 2 veckor,
vilket sen utvecklade sig till separation mellan henne o sambon,
nu har hon fått tag i egen lägenhet, igår var jag o hennes pappa iväg o hämtade hennes saker med släp,
o idag kommer hon själv över helgen o packar upp för sen på söndag åka iväg o jobba sista veckan där,
veckan efter börjar hon sitt nya jobb här.
Full rulle men skönt att de löste sig med både jobb som lägenhet så snabbt.
Sen självklart återstår de en hel massa annat innan hennes vardag blir normal igen, men de kommer. Så glad för hennes skull.
 
Sen separerade den yngsta dottern samtidigt, så visst de har varit en sommar fylld av åkande fram o tillbaka för min del, men va gör man inte för sina barn.
 
Även hon lyckades få tag i en lägenhet där hon nu bor tillsammans med sina barn o börjar få i ordning på tillvaron deras.
 
Så ja, man har som sagt inte hunnit med med nånting annat men de kommer, egentid vill säga.
 
o nu ska jag rusa iväg o handla potatis o mjölk.
 
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0