Minnesvärd helg

Haft en helt underbart härlig helg som jag ska bevara ömt i min egna minnesbank!
Blev hämtad av svärdottern Tina i fredags för en hel helg samvaro o mys i deras husvagn,

tillsammans med sonen Fredrik o barnen E o N samt Tinas föräldrar som campade bredvid i sin husbil.
 
Grillning, go-fika o ostbricka, go-vin o öl o inte o förglömma Minttu Black.
 
Vi hade det så trevligt o roligt, många härliga skratt, bus med barnen
 
Igår åkte vi till Hansa City o gick runt, handlade kläder o så fick jag ett par kanon fina ballerina skor som födelsedags present, utöver den vackra ljuslyktan jag fått innan, o från Tommy o Gittan fick jag en flaska vin
 
 
 
         
 
Så här sitter jag nu hemma o ler med hela ansiktet o känner sån enorm glädje o kärlek inom mig.
 
Blev så glatt överraskad av alla gratulationer igår, från när o fjärran.
Värmde hjärtat lite speciellt när mitt första barnbarn på 15 år, "stora D" ringde o gratta mig! Tänk bara, ungdom som kommer ihåg sin mormor!
Jag säger bara det, jag har världens underbaraste barn o barnbarn, svärdöttrar/söner som tänkas kan.
Kan va mer än överlycklig!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0