Grått Grått Grått

Usch o Fy säger jag bara!!! Vädret där ute är som mitt humör! Gråare än gråast!!! Dagar som denna önskar jag att jag hade ett jobb att gå till! Träffa människor, ha nåt att göra, känna sig nyttig o behövd! Istället sitter jag här i men totala ensamhet o vankar av o an, kollar lite TV, spelar lite spel, löser korsord Vilket liv man lever!!! Blääh..... Nu sitter de säkert flera stycken som tycker "Sluta klaga! Gör nåt åt situationen istället!" Lätt för er att tänka, säga för ni sitter inte i min stol. Lite svårt att försöka hitta på nånting när man ständigt är fattig o får vrida o vända på vartenda öre för att klara vardagen!!! Visst har jag bil, men måste ju som sagt tänka mig för innan jag sätter mig i den o kör, bensinen är dyr! Så här blir de inge nöjes åkning nån stans. Så VAD återstår? Bli hemma o dra benen efter sig!!!! 2 månader till, sen kanske de vänder till LITE bättre, hoppas hoppas! för de här tär på nerverna, att ständigt visa ett glatt ansikte utåt när ens inre inget annat vill än att skrika högt! Skrika o göra sig förstått utan en massa "Tycker synd om dig" Behöver inge ömkan, Det jag behöver är så enkelt, kostnadsfritt, Hör av er, hälsa på hos mig, inte mycket begärt men visst förstår jag att alla har sitt att tampas med, familj o jobb, men ett samtal tar inte så många sekunder av ens liv. Hatar o må så här o som sagt vädret där ute gör ju inte saken bättre! Känns genast lite lättare när man fått ur sig lite av den onda bölden som skaver i ens inre. Älskar mina barn o alla barnbarnen o försöker ge mitt allt till dom alla, på mitt sätt för pengar har jag inga o ge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0