Glädje o lycka!

Vilken helt underbar, fartfull, härlig o helt enkelt vidunderlligt BRA vecka detta har varit!!!!
 
Känner mig så älskad o behövd, saknad o bortskämd.
 
O de bästa kommer i helgen :)
 
Dopet!
Mitt yngsta barnbarn ska döpas!
Gullungen så söt o go med ett smile som kan smälta isbergen i Alaska!
 
o så kommer mina älskade döttrar med sina familjer!!!
 
Livet kunde inte kännas bättre än just nu.
 
Den här veckan har verkligen gått 300, men jag klagar inte,
nä fy attan heller, bättre än så här kan man inte ha de.
 
Älskar när de händer saker, helst hela tiden, dagarna långa,
för då känner jag mig levande.
 
Åh vad jag saknar mina så mycket efter mina fina döttrar med familj,
alla mina härliga, så älskade barnbarn.
 
I morgon kommer dom o jag får krama om dom alla,
 
Sitter här ett stort fånigt leende på läpparna o bara känner sån enorm kärlek till ALLA de mina!
 
Va jag är lyckligt lottad som har så fina älskade, stora som små, runt omkring mig,
som älskar mig  (hihi, hoppas jag dom gör, hihi)
 
Nä nu ska jag ta mitt fåniga leende o slänga mig i soffan o slö titta på tv,
efter en dusch, för nu luktar man inte smultron precis, efter idag, hihi
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0