Fartfull dag ;)

Åkte till kyrkan idag med.
Så himla skönt o härligt o kunna hjälpa till med lite av varje där.
 
Efteråt åkte jag o hälsade på Thomas o My o boysen o blev så glatt överraskad över att dom hade köpt en födelsedagspresent åt mig, en jätte fin o söt klänning
 
 
o så hade My o barnbarnet bakat en super god kladdkaka
Alltid lika härligt o träffa dom alla, o speciellt lilla C som springer fram i kramas o pussas så fort han ser mig, "ammo, ammo" skriker han, ja hjärtat de smälter, så himla härligt.
 
med andra ord en helt underbar dag igen
Jag mår så bra just nu, i själen o kroppen
Hoppas de fortsätter så här lång lång tid framöver
 
Nu blir de duschen o sen slappa framför dumburken en stund
 
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0