Dagarna går...

  • Känns lite frustrerande att den ena dagen är den andra lik! Händer inte så värst mycket i mitt liv just nu!! De är så man saknar tillbaka till småbarns/förälder livet! Då kände man att man LEVDE i alla fall o hade fullt upp med allt möjligt, nu vet man inte VAD man ska göra om dagarna, o latare blir man för var dag för man tänker "Äsch, de där kan jag göra i morron" Man har inga rutiner!!! Dagarna glider ini varandra utan mening typ Fast nu ska jag försöka se framåt, om ca 2 månader kan jag börja planera in rutiner i min vardag igen o de ser jag framemot. Gäller bara att få dessa dagar att gå.... Jag bara längtar! Längtar efter att ljuset o glädjen i mitt ska återvända, helst igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0