Livet

De är just såna "små" (för mig STORA) ting som gör att man Älskar livet o sina barn ännu mer! Ta idag t.ex först pratar jag med svärdottern M, värmde hjärtat så, trots att jag inge kunde/kan göra för att hjälpa, minstingen av barnbarnen lilla fina C har ju så ont i magen, hoppas verkligen de löser sig snart till de bättre, men de va så skönt o prata med henne, fast jag var en klen tröst, men bara att få höra om deras vardag (jobbig sådan just nu när C är så liten) de värmde hjärtat. o sen strax efter 17 ringer sonen F, kom hit o vi följdes åt hem till dom, svärdottra M va ju iväg på "tjej/morsa middag", så härligt för henne för de behövde hon verkligen just nu, koppla av o ha roligt! Väl hemma hos dom så kollade vi på film först /Hunger game part 1 innan Mello började o jag säger det, jag då aldrig skrattat så mycket som jag gjorde när F fick SE första bidraget Midnight Boy, hihi haha, Synd jag inte kunde ta kort, för verkligen va på väg o spy för denna super bögens framträdande, asgarv! o sen kom ju än värre artist Kvinnoböskeman, Hasse! Då trodde jag faktiskt att pojken min skulle knall fall dö av chock o spyor! hihi haha, speciellt när "gubben från stenåldern" gick vidare till andra chansen, hahaha När jag väl va hemma igen efter o slirat o halkat med mina Foppa-tofflor hem på ett isigt väg, så ringer den yngsta K, mitt i sitt egna roliga, härliga ute kväll med guben sin o vänner för att KOLLA hur mamma mådde o mitt ben! Är inte de kärlek så säg! Så nu kan jag nanna kudden o sussa så sött. p.s ska ställa mobilen på ljudlöst! llikaså hemlluren! För i morron bitti ska jag SOVA LÄNGE!!!! ASG för ni vet vilka jag menar med o ringa så tidigt, så tji får ni i morron! hahaha Tjingeling o sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0