Länge sen igen

Va dålig jag har blivit på att skriva!
Fy mig eller bäst för alla, hihi
Har ju inte varit annat än BF (bitterfitta)!
Mycket negativt som hänt JUST mig! (Undrar VARFÖR de alltid känns så?)
Kanske ÄR jag en negativ person?
 
NÄ de är jag verkligen INTE!
 
men ibland dras man med i "strömmen" av negativa människor i ens liv,
men vilken tur att jag inte stannar där allt för länge,(smile)
 
Glad, faktiskt, över att jag äntligen blev betrodd över att de va nånting som INTE stämde med mitt knä (baksidan av den)
 
Blev opererad i fredags o kärlkirurgen va riktigt ärligt förbannad över att ALLA dessa läkar, ultraljud,röngten hade hade förbisett allt.
 
Spindelnätet, som jag o mina barnbarn, barn döpt blåmärket bakom knäet visade sig vara  en BLODPROPP!
En förkapslad sådan!

Nu är den borta! men de onda består,
men bara som två operations ärr. (ASG)
 
Jag vill tacka min son o svärdotter (vet ej om jag får namnge dom så jag säger F o M) för all hjälp före o efter operationen!
Idag har jag verkligen kännt NYA FRISKA HÄRLIGA VINDAR i mitt liv!
 
Så lycklig över mitt liv (o en katt fan, Helge som klänger runt armen/tangentbordet)
 
Bara älskar mitt liv, mina barn o ALLA barnbarn!
 
Trots att jag inte kan finnas till för alla JUST när jag behövs som mest!
Kroppsligt menar jag, men psykist är jag med alla o envar, nära som,
Over the seas eller inte.
 
Detta blev ju inte helt som jag tänkt mig men som ni alla bloggare vet så flyter man bara med i skrivandes stund.
 
Hade tänkt lägga ut nå bilder på operationsärren men jag mår illa av dom själv så de skiter jag i.
 
Saknar mina döttrar, flera mil ifrån i i andra städer,  o mina två söner/deras barnbarn, den ena over the seas, den andra nära men ack så långt när inte ekonomin tillåter oftare (min menar jag)
men lycklig över deras skull för de går bra för dom o alla tycks nöjda med sina liv.
 
Vad mer kan en Ensamstående mor som jag önska sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback