Alla Hjärtans Dag

Åh va jag HATAR alla dessa helg dagar!!!
Eller om jag ska vara ärlig så är de bara idag!
Så besviken på denna dagen som jag hade hoppats bli nånting helt annat,
men slutar med att jag får sitta i min ensamhet o teven som sällskap.
Inte roligt o bli sviken.
Hade verkligen sett framemot o sitta hos väninnan o kollat på Mello,
umgåtts o pratat/tyckt till om låtarna,
men så ringde hon redan i förmiddags o sa sig sjuk.
 
Bläääh säger jag bara!!!
men de e klart, man rår ju över det ifall man blir dålig,
men rår inte över denna känsla av besvilse.
Hade ju ett annat alternativ först, vilken jag skippade för hennes skull,
inte så ofta vi hinner/kan umgås,
o nu sitter jag här o ångrar mitt NEJ till de första.
 
Dagen har varit piss efter det!
Enda fördelen med att känna sig så här besviken o rent ut sagt förbannad är ju
att jag hade absolut inga som helst problem att hugga ved! (hihi)
så kanske borde bli uppretad o förbannad varje dag så fixar jag veden själv.
 
Så jag säger
Fuck Alla Hjärtans Dag!!!
 
3 timmar till innan Mello börjar!!!
pilla naveln så länge eller vad???
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0