Av o På

Hua säger jag bara!
Mitt inre liv är som vädret där ute!
Av o på!!!
Snacka om berg o dalbana!!!
 
Vet snart varken ut eller in.
Bara hatar o ha alla dessa negativa upp o ner tankar o känslor!!!
 
Försöker komma på nånting o göra,
nå vettigt om dagarna, men kommer mig för nånting!!!
 
Orken tryter så fort jag tar mig till o göra nåt.
Andfådd o helt matt i kroppen.
Klart man känner frustration!!!
 
Så i morron ska jag kolla upp va de kostar o börja styrketräna på Friskis o Svettis.
Måste få upp orken!!!
konditionen!!!
 
Sen kanske man mår psykiskt bättre med,
orkar ta tag i saker o ting,
hemmet o tomten t.ex
 
o nu intar jag rygg läge i soffan igen.
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0