Bläckfisk

Ibland, stunder som just nu önskar jag kunde ha en jätte bläckfiskens armar så jag kunde få plats med alla mina nära o kära i min famn samtidigt!
Kunna ge dom all denna kärlek jag känner inom mig mot alla dom!
Önskar ALLA mina barn o barnbarn kunde bo mig nära!
Saknar o längtar så enormt mycket alla dom som bor tok för långt ifrån!
Ibland som nu,
önskar jag att jag kunde vrida tillbaka tiden till tiden mina barn bodde kvar hemma! Fast ändå inte, för jag skulle aldrig i hela mitt liv vara utan alla mina fina barnbarn inklusive alla bonus barnbarn!
Snacka om knäpp kärring! hihi
Svårt med ensamheten eller??
Visst är de så men nu ser jag framemot morron dagen!
En hel eftermiddag med lilla C!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0