Tisdag

Idag är de tisdag o de innebär frivillig café hjälp/arbete vid kyrkans mat kök.
Är så glad för dessa tisdagar, få nåt att göra speciellt när de uppskattas så mycket, få äta god soppa, samt få med sig hem oxå,
nu så här inför julen kan jag önska jag bodde närmare kyrkan just för att de finns så mycket att hjälpa till med där, få se hur många gånger jag kan åka dit nu, bensinen är inte gratis o jag är fattig, som vanligt!
Va förbi syrran innan jag åkte hem o hon skickade med en hel kasse mat, gulle hon! Betyder så mycket för mig, speciellt nu när jag inget har hemma.
jag mår så bra nu av medicinen o hoppas de fortsätter så här bra med!
Har kunnat dra ner på kortison en hel del vilket känns så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0