Städningen kvar

Nu har jag ÄNTLIGEN tagit mig an klädkammaren!!!
Städningen kvar av den bara, fast de får bli i morron,
orkar inge mer nu!
 
Funderar starkt på att ringa upp läkarna i morron o avbryta all medicinering!
Orkar fan inte längre!
Får ont så fort jag rör på mig i princip!
För o inte tala om all denna vätska i kroppen!!!
Ser ju ut som en grobian!!!
Frustrerande är va detta är!!!
Visserligen har alla päpplerna försvunnit,
men istället har man fått ont!
Vart enda muskel i kroppen värker o denna svullnaden tar kål på mig!!!
 
Kan ju fan inte vara nyttigt med så mycket mediciner i kroppen!!!
 
Blir ju förgiftat invärtes av allt skit dom ber mig proppa i mig!!!
 
Så jag ringer i morron bitti, det är ett som är säkert!
För jag orkar inte ha ont nå mer!!!
 
Nog med klagomål,
annars är jag nöjd med tillvaron o räknar ner dagarna till flytten.
Ska bli SÅ härligt o få flytta härifrån!
 
Nu får de bli kaffe
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0