ONT!!!

Fy attan va ont i kroppen jag har!!!
Hatar o klaga men de tycks ha blivit min melodi den sista tiden, blääh på mig!!!
 
Jag mår faktiskt rätt bra psykiskt, känner mig lugn o optimistisk inför framtiden,
även om ni som följer mig kanske har en helt annan uppfattning om mig.
Vilket jag förstår, ehum...
 
Att jag nu sitter här, upp kliven ur sängen, där jag hoppades på att få somna,
men efter att ha rullat fram o åter så lakanen knöla ihop sig till en hög,
så gav jag upp nyss, tog 2 panodil o orudis o inväntar på deras verkan så jag kan gå o lägga mig igen,
för jag ÄR svin trött.
 
Kanske har jag överansträngt mig, pga flytten, packandet o städandet,
vad vet jag mer än jag har ont i vartenda bit av min kropp just nu,
inge kul alls, puhuu...
 
Kanske tog jag i för mycket även med mina 2 lång promenader idag?
 
Är ju som sagt inte van att min kropp säger ifrån på detta vis!!!
o kan inget annat än att erkänna att jag HATAR den instinkten!!!
 
För o prata om annat, så VANN jag igen på Adresslotteriet,
visserlligen bara 40kr denna gången men ändå.
Alltid nåt.
 
I morron ska måla klart lager hyllan, o eventuellt, om orken finns, packa ner klädkammaren.
Nu är de ju bara EN vecka kvar innan jag flyttar!
Bara längtar dit!
 
Hoppas att detta ställe är verkligen MITT ställe!
Där jag finner mitt inre lugn.
Har ju som alltid kännt mig både rot som själslös på ALLA mina ställen jag bott på.
Alltid har de varit nåt som har saknats, eller som sist, händer nånting så jag har blivit tvungen att flytta,
Exkutiv auktion på huset jag hyrde.
 
Nu känner jag att medicinen börjar verka så nu säger jag
Natti natt
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0