Ensam söndag

Eller ja, en ensam helg, igen!!!
men va gör det när man har fullt upp o vår vädret är bara så härligt!
 
Packat klart det mesta, klädkammaren o badrummet kvar,
sen är de bara att börja städa ur skåpen o allt annat med,
 
Kört bort alla flyttkartonger redan, tömt förrådet,
bara möbler, linne o kläder kvar.
 
2 veckor till sen slipper jag denna lägenheten!!!
Härligt!!!
 
på tal om annat,
började med den nya medicinen i fredags,
hoppas hoppas hoppas jag tål denna,
så jag äntligen kan få sluta helt med kortisonet!!!
 
Va ju på bentäthetsröntgen i veckan,
o fy för fan va jag har gått upp i vikt!
på 2 år!!!
från 54kg till 73,3kg!!!
 
Helt sjukt så mycket!!!
 
Inte undra på att man inte mår bra i sig självt!!!
Äter ju mindre nu än nånsin innan,
ändå sväller man upp som en bulldeg!!!
 
Positivt tänkande nu!
Innan denna sommaren är slut så ska jag ha börjat gå ner,
blivit av med kortison svullnaden.
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0