Positivt tänkade

Jag får ta min äldsta dotters ord som min blivande "logga,
"Positivt tänkande"!
 
För visst är de som hon säger,
Inget blir bättre av att sitta här o tycka synd om sig själv,
eller sakna svunna tider.
 
(Fast jag saknar det!)
 
På ett eller annat sätt måste jag börja acceptera mina sjukdomar,
VILKA jag hatar!
 
Så jag ska fortsätta ett tag till o vara läkarnas "försökskanin" för olika mediciner.
 
njaaa, va har jag för val?
jo bli rullstolsbunden, beroende av andra,
usch tvi o nej!
 
Hihi, ett kärt avbrott i nån timme av ovan nämnda dotter. (kärlek)
 
Ska försöka hålla kvar i denna tråden o fortsätta bloggen i morron,
för nu går ögonen i kors ;)
 
Älskar mina barn, mitt liv, mitt allt!
o alla barnbarnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0