En helt underbar vecka!

Varit barnvakt åt mina barnbarn i veckan,
så dom slapp fritids/dagis,
vi har gjort än de ena som andra,
haft de kanon bra,
räddat små grod-ynglar, plockat smultron o ätit med mjölk o socker,
barnen har sjungit o gjort en show för både mig som föräldrarna,
Yade o Dennon va med oss i 2 dagar o sov över hos mig en natt.
 
i eftermiddags åkte vi en sväng till husvagnen (Fredriks o Tinas) o lämnade lite cyklar o packning inför i morron, då även jag ska åka med dit o sova där, ska bli så kul!
 
Efter de åkte vi till Thomas o My o lilla C för lite "go-fika" o härligt umgänge.
 
Kan man bara va mer lyckligare än jag just nu?
NEJ!!!
 
o nästa helg kommer Ramona med lilla J, o så kommer boysen hit med,
jag bara längtar!
 
 
o nu tar jag kväller med ett leende på mina läppar
o ett hjärta som svämmar över av kärlek till mina barn o deras respektive o alla dessa underbara/härliga barnbarn som jag älskar mer än ord kan beskriva!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0