Uppe med tuppen

Vaknade tok för tidigt idag! kl 6 o klarvaken!
ja ja, lika bra det för nu ska här städas.
Behövs kan jag tala om efter över en veckans feber.
 
Hoppfull inför läkarbesöket idag, om de nya "mirakel"-medicinet.
Nu gäller det att hålla tummarna så de verkligen ÄR mirakel medicin!
Så jag slipper kortisonet helt o får bli mig själv igen,
istället för denna SVULLO!!!
 
Blev SÅ glad igår kväll, goa My ringde o ville jag kom över hem till Lizzie,
o de gjorde jag, o jag säger bara det, lilla fina, goa barnbarnet C, han är ju helt underbar!!!
Blev kvar i nån timme, tills de blev lägg dags för gose barnbarnet.
Behövs inte mycket för att man ska må bra i själen,
o va vore livet utan barn o barnbarnen.
 
Jahapp, nu börjar de ljusna tillräckligt så de är väl bara att kavla upp ärmarna o dra fram städ grejorna o börja städa.
 
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0