Trinny o Susannah

Ja va säger man?
De är väl varenda kvinnas önskedröm att få bli omstylad.
Min önskedröm är få bli mig själv igen!!!
Slippa äta massa mediciner, speciellt kortisonet!!!
Slippa denna groteska svullnaden som gör mig totalt oigenkänlig, oformbar!!!
Mitt hopp ligger just nu på onsdagen då jag ska träffa bägge mina läkare, o de "halva" löftet om "mirakel"-medicinet i deras bakficka!!!
Så, nu håller jag tummarna o undviker speglar, undviker folk med, jo så är det,
orkar inte med alla blickarna.
Trodde för ett år sen att värre än så här kan de inte bli, med folks blickar när jag va helt flintskallig,
men så fel jag hade.
Redan nu har jag magknip över att jag måste ut i morron o handla.
Känns inge kul alls de här, men men, jag vet att jag är stark, jag fixar detta,
värre saker har man ju varit med om, men just idag är en av "DOM" där dagarna,
typ "tisdagssyndrom" på en söndag.
 
Trots allt så  är de skönt att jag är frisk ifrån febern nu i alla fall.
 
 
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0