Sjuker

Hua för att va sjuk!
Feber o allmänt slö, öm i kroppen men som tur är inte förkyld.
Helgen har gått i morronrockens tecken,
men idag va jag tvungen att klä på mig o gå till affären,
kändes som värsta maratonloppet så nu halv ligger jag i soffan, i min kära morronrock
o ska göra ABSOLUT  INGENTING mer idag.
 
Frustrerad jag blev innan när jag kollade kontot o upptäckte att dom dragit internet avg!
Tur man har hjälpsamma barn.
Vad vore jag utan dom?
 
Nu håller jag tummarna för att jag ska vinna, för en gångs skull på Bingolotto ikväll.
Har ju sagt upp de men lik förbaskat damp de ner 3 nya,
Jag ringde upp dom då o hon i andra ändan "Ni kan ju skicka tillbaka dom"
så attan heller, Tänk om de är vinst på dom??
Sån risk kan man ju inte ta, eller hur?
 
o nu ska jag gosa ner mig i soffan o bara vara o ömka stackars mig (hihi) som sjuker är.
 
Tjingeling
 
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0