Lycklig!

För en gångs skull är jag lycklig!
Enda in i själen menar jag.
 
Hela jag strålar,
jag bara LER!
Hela jag lyser,
inifrån o ut!
 
Känner mig så älskad av mina barn,
alla barnbarnen, både biologiska som bonus!
 
Årets första vecka har verkligen varit en "berg&dalbana"
med hemska loobar o magkittlande nerförs åk,
men kan bara konstatera med facit i handen att
Bättre än så här kan inte detta år börja!!!
 
Tralla la laa!!! Säger jag bara!
 
Mormor min hade rätt i det hon alltid "tjata" om
"Efter regn kommer sol" o
 
de stämmer verkligen!
 
För t.o.m solen kikade fram idag bland grå-tunga moln ;)
 
Nu TROR jag på min egen framtid igen!!!
Jag ser glädjen komma tillbaka med storm steg i mitt liv igen!
o alla ni som nu tror att jag gått o blivit kär/hittat kärleken,
Nej Nej NEJ,
De är bättre än så,
Jag har äntligen HITTAT tillbaka till mig själv!!!
 
o lite mer, men de åter kommer jag till lite längre fram om.
 
åter tar min slogan nu ;)
 
Carpe Diem
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0