Ljusare tider

Visst går vi mot ljusare tider,
våren är bara nån månad bort, härligt!
Själv kan jag ana ljuset där uppe, som börjar sakteligen lysa på min himmel med, härligt!
 
Läkartiden blev framflyttad till nästa vecka för en av läkarna va sjuk, gör inget,
ska iväg o ta prover i morron o hoppas dom är bra.
Har ju lekt kanin på riktigt här hemma nu, massa frukt o grönt har de blivit sen i måndags,
fast magsäcken min krympte nog en hel del förra veckan när jag va sjuk o inte åt så värst mycket,
för jag blir mätt på ingenting, men jag klagar inte, smile, hoppas man tappar några kilo,
ingen vore gladare än jag då!
 
Känner mig rastlös, full av ideer, men får ingenting gjort av ideerna, men de kommer väl till våren.
 
Nu liten fruktstund o slö titta på TV, flippa runt bland kanalerna.
 
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0