Full av optimism

Sitter här o ler o mår så bra inom mig.
Trots fattigdom, sjukdom o allt elände som hänt,
för jag ser ljuset där framme,
den lyser på mig redan.
 
Oj oj va de lät då ;)
 
Jo men så är de,
Jag MÅR BRA!!!
 
Allt har sin mening i livet, säger dom kloka,
o jag börjar hålla med dom.
 
Läkarn ringde igår, provsvaren va bra, förutom blodvärdet som va tok för lågt,
hon rappla nå siffror men jag fattar mig inte på de, (för jag vill inte veta)
så jag lät de gå in i de ena örat o ut från de andra.
Fick en tid i slutet av månaden då jag ska träffa bägge mina läkare,
(hud/reuma) o hon sa att Anneli hade nå "mirakel" medicin i bakfickan dom vill att jag provar,
Va har jag för val?
o dom hoppas på jag med nya kan sluta med kortisonet för gott.
vore underbart om de verkligen funkade, för nu är jag så trött på att se ut som ett missfoster!
kortison svullen hela jag, ser värre ut än Kicki Danielsson nånsin gjort!
 
Jag känner mig så förväntansfull o full av tillförsikt o tro inför framtiden!
Den kommer att bli SÅ bra!
Så bra jag gör den till.
 
Tjingeling
 
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0