Drömmar

Tittat på farmen precis, vilka nötter, dom flesta, Ulrika är bra så ung hon är,
o bara känner sån längtan till ett sånt ställe o få bo på!
Helt otroligt att JAG "asfaltblomman" nr 1, har blivit en sån skogsmulle!
4 år o lite, inte förrens efter det kan jag förverkliga mina drömmar.
Köpa EGET litet ställe nånstans mitt ute i skogen, utefter en grusväg,
helst med en sjö eller en liten damm, en å/bäck bra funkar bra de med,
köpa mig hund, fast ingen hund kommer att kunna ta Bobos plats,
va jag saknar honom!
Han mår bra o har de bättre än bäst hos Jonas som fick ta hand om honom,
Bobo har blivit pappa med "smile" (förra året)
Vill ju kunna hälsa på han, o de får jag men efter va Jonas har berättat efter alla gånger jag har ringt o hört mig för om Bobo o då Jonas satt på högtalar telefonen, så vill jag inte utsätta varken Bobo eller Jonas för det.
Bobo har inte varit sig själv på flera dar efter mina samtal, så kan ju bara tänka mig HUR han skulle må efter mitt besök.
Och de vill jag inte.
Jag har mina fina minnen av Bobo. Alla våra skogpromenader, bus o bad, gos o mys.
Världens goaste, finaste är han!
 
De va ju inte Bobo jag skulle skriva om, hihi
Får skylla på min "inre" bild av drömboendet för mig.
 
Som sagt, drömmar får man ha.
 
Carpe Diem
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0