1.1.2014

Nytt år, nya förhoppningar.
 
Nyårsafton igår hos Fredrik o Tina o barnen va mysig.
 
Thomas o My hämtade mig,
sen sammanstrålade vi fredrik o Tina/barnen nere vid slottet,
så barnen fick se fyrverkerierna o jag måste få berömma Kalmar för att dom kör fyrverkeriet kl 17 redan
så alla barnfamiljer oxå har glädje av det.
 
Kvällen hos F o T förflöt under mysig o rolig samvaro,
vid tolvslaget tågade vi ut på altanen o F o T va i sitt esse när dom fick fyra av smällarna,
My, Gittan (T:s mamma) o jag skålade in de nya året i Mys medhavda champange som faktiskt va god, vilket jag annars inte gillar alls.
Sen blev kram kalas.
 
Detta år kommer att bli ett lyckligt år för alla de mina deras respektive o alla barnbarnen,
de känner jag på mig.
 
O jag tänker inte ge nå nyårslöften,
utan bara ta dagarna som dom kommer,
njuta av det i fulla muggar,
försöka låta bli o va negativ i tanken ( i alla fall inte nån längre stund åt gången, hihi)
 
Så gott folk
 
 
ETT RIKTIGT GOTT ÅR!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0