Sugen på allt!!!

Är så sugen på allt möjligt!!!
Så trött på denna fattigdomen!
Längtar till den då man kan gå till vanlig mat affär UTAN att behöva vända o vrida på vart enda öre!!!
 
Undrar bara om nån sån dag kommer nånsin infinna sig i mitt liv???
 
Möjligtvis om lite mer än om 4 år, när skuldsaneringen är klar.
 
Man får leva på hoppet, så enkelt är de.
 
Skulle jag vinna pengar, inge stort men ändå,
så de första jag skulle göra , skulle vara att handla mat,
mat i stora lass!
 
hihi, lite skratt retande o komist ändå,
dom flesta skulle köpa teknik-prylar, kläder, resa, ja You name it,
o här sitter jag o drömmer om att få handla utan att behöva tänka priser.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0