Panik???

Alltså, VARFÖR kan de aldrig gå o bli som man vill???
Hatar detta väntande!!!!
Fattigdom!!!
Fans helvetes skit!!!
Här går man fram o tillbaka som en osalig själ,
lika besviken vart enda gång man loggar in på sitt konto.
 
Jag bara HATAR de här!!!
 
Ja ja, de kommer när de kommer, men tyvärr så tar detta musten o orken ur mig,
att inte veta HUR klara dagen, men lustigt nog så klarar man det,
dag in o ut, på SÅ små medel så de är sjukt,
så egentligen ska jag klappa mig själv på axeln just för att jag fixar detta,
frånsett alla dessa jävla päppler som ploppar upp, mer o mer,
bara för att man oroar sig över både ekonomin som den "nya" medicinen man ska få i morron.
All denna oro över, HUR min kropp kommer att reagera för den?
VAD är de för gifter dom ska tuta i mig denna gången?
Kommer det att hjälpa?
 
Så, lite SVÅRT att hålla uppe en glad o positiv fasad just nu,
försöker men de e tamefan inte lätt ska ni veta!
 
Helst av allt skulle jag bara vilja gömma mig under täcket tills allt blev bra igen
men de går ju inte, för inget bllir bra av att gömma huvet i sanden.
Bara att kämpa på vidare o försöka få ett smile på läpparna
o se positivt på de hela.
 
"Ingenting är bestående"
mormors slogan får jag försöka klänga fast mig vid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0