Mitt lycko år?

Känns som om 2014 kommer att bli MITT år!
Fråga mig inte varför men de känns så,
o den känslan är bara så härlig!
 
Jag har så mycket härligt att se framemot i år,
saker o ting tycks lösa sig av sig självt
 
Finns så mycket jag skkulle vilja berätta om just nu men jag låter bli för jag är inte riktigt där än,
dumt o ta ut glädjen i förskott, kan ju bara säga att jag sitter här o ler med hela ansiktet o de är inte lite det med tanke på HUR svullo jag är, hihihi
 
2014, Mitt år, förändringarnas år för mig, till SÅ mycket bättre!!!
 
Jag är så lycklig just nu,
njuter av livet, dom små sakerna i livet,
lycklig över mina barn med respektive, alla barnbarnen, biologiska eller ej,
Vad vore livet utan dom.
 
Mitt hjärta svämmar över av kärlek till dom alla,
trots att man inte ses varje dag o avstånden är långa till en del.
 
Hade ju svårt med denna ensamheten förut men lärt mig nu,
inget blir bättre av självömkan, bättre o göra saker o ting,
hitta på nånting annat än att bara sitta på arslet.
 
Lev idag!!!
 
 
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0