Kvinnlig fåfänga

Fast de bästa på hela dan kommer nu, hahaha
 
I min fåfänga o desperation över mina "medicin-korgar" (som mitt barnbarn N har döpt mina kortinson svullna ögon till, hihi)
så slank jag in på apoteket o köpte mig hemorojd salva som jag läst om ska vara bra för svullna ögon.
 
Väl hemma efter att ha packat upp alla varorna så släppte jag ut Sotis o gick in på toa smörjde in salvan runt ögonen,
salvan va vit o gick inte ini huden direkt,
jag såg ut som en clown med andra ord,
 
Nån minut senare så ville Sotis in igen o jag ut på altanen,
 
Ja ja, de bjuder jag på,
skyller på att man knappt sovit en hel timme inatt
 
o nu vill Sotis in
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0