Slö....

Va jag önskar jag kunde känna en aning,
pytte lite ens, julstämning!
Har inge lust till nånting, bara slöar runt i mina mjukis byxor o glor på TV.
 
Fast jag ska försöka rycka upp mig nu när dom va o tömde "skit-tanken"
så vågar jag duscha.
Ringde dom igår o dom kom redan idag! Fast hon sa "inom 10 arbetsdagar"
Så jag hade väl tur för en gångs skull.
Tanken/brunnen va över full!!!
Fy attan va de lukta illa! o han gubben bara "jag känner ingenting" Fy!
Tur de finns dom som gör sånt jobb.
 
Nu är de 1,5 vecka kvar till pensionen!
Kan man inte få sova till dess?
Kylen ekar tom igen! Suck säger jag bara!
Förstår att "olyckskorparna" som finns runt omkring mig o kraxar,
bara väntar på att jag ska ge upp skuldsaneringen eller sabbar det på nåt sätt,
men så fan heller jag ska!!!
 
Jul Jul HÄRLIGA JUL.........
 
Bara hoppas på att julekänslan infinner sig hos mig med....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0