Funderingar

Folk uppfattar mig säkert som en gnällig, självömkande bitter f*a,
o de får dom, jag bryr mig inte.
Vet ju själv HUR mitt liv är!!!
Har aldrig velat att ses som patetisk offer!
De jag sökt eventuellt är sympati o stöd, mental sympati o stöd,
INTE ekonomisk som dom flesta tycks tro!
Sen att jag är fattigare än fattigast, haft oturen med mig som en ständig följeslagare,
har ju inte gjort saken bättre HUR folk uppfattar mig.
Visst gnäller jag o har tyckt o tycker synd om mig själv,
men jag skriker inte ut det åt alla o envar!!!
Jag tigger inte om pengar!!!
o jag är så otroligt tacksam över att ha mina nära o kära,
som förstår UTAN ord, som SER hur mitt liv verkligen är!
Så tacksam över deras hjälp! Utan det vetje fan HUR jag hade klarat mig!
Nämner inga namn men ni alla som har funnits där för mig, finns där,
ni ska veta att jag är er evigt tacksam!
 
Så ALLA ni andra som tror er känna mig, veta HUR jag har det, UTAN att ni nånsin behagat er besväret att fråga mig om det, SLUTA BRY ER OM MIG O MITT LIV!!!
o framför allt, SLUTA LÄSA MIN BLOGG när de stör er så!!
 
Visst hade jag önskat mig, trott att livet mitt efter 50 skulle bli så härligt o ljuvt,
men nu blev de inte så, inte vid 50, men vänta ni bara,
efter 60 kommer mitt liv att blomma ut igen till fullo!!!
 
Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0