Fredag

Försöka tänka positivt då....
Inte lätt men måste ju för min egen skull.
Mota bort alla negativa ledsna tankar.
Försöka se framåt, framtiden om 3,5 år!
men kan inte låta bli att tycka lite synd om mig själv ändå,
trots att de känns patetiskt, men rår inte över det.
Skulle oxå vilja ha "fredags mys" med nå gottis o äta,
ostbricka t.ex, lite gott att dricka men men,
jag får nöja mig med kaffe o saft o en bit knäcke bröd.
Inte lätt o va så här fattig, men jag fixar det, finns ju dom som inte ens har tak över huvud.
Va iväg nyss o köpte en snus dosa o utanför satt en tiggerska, gav henne mina sista 6 kronor,
hon har de säkert värre än mig intalade jag mig själv.
Ja ja, nog med gnäll nu,
på med kängorna o ut på en promenad i skogen,
samla lite gran kvistar kanske....
Ha en bra helg alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0