Energi!

Önskar jag kunde känna energi!
lite mer livsglädje, glädje o lycka i allmänt.
Suck för o må så här inombords.
Inge kul alls.
Får tvinga mig till att kliva upp om morgonen,
gå o lägga mig om kvällarna,
få nånting vettigt gjort om dagarna.
Va fan är de här???
Biverkning av den nya medicinen?
Deprission?
Ångest pga avsaknad av julstämning???
Fy säger jag bara!
Absolut inge roligt o må så här!
Gå som en osalig ande, runt runt,
grubbla o grubbla,
o vet inte ens va fan jag grubblar på!!!
Håller jag på o blir tokig på redigt???
 
Världens underbaraste finaste väder där ute o här sitter jag o mår skit.
Tvingade mig själv på en promenad i skogen tidigare i alla fall,
alltid något.
 
o nu ska jag hämta in lite mer ved o hoppas på att denna sinnes stämning jag befinner mig i just nu försvinner fortare än kvickt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0