Tur i oturen

I min panik, frustration över min ekonomiska situation
så gjorde jag nåt som tur är inte gick igenom,
sökte sms-lån!
Tack gode gud att de inte gick!
Då hade man ju verkligen suttit på pottan.
 
Ja va säger man,
ibland tar paniken överhand
o vilken tur att man inge lån fick!
 
På nåt jävla sätt ska jag fixa detta!
 
O så är jag orolig över mina päppler som ökar i antal,
INTE kul alls,
snart ser man väl ut som en köttflamsa igen!
Blev tvingad att öka kortison dosen igen i väntan på besked om NÄRo OM jag kan få börja med nya medicin.
Svar på detta får jag inte förrens 29:de.
 
Nähepp, ut på en promenix o rensa hjärnan!
Vägrar o hamna i deppkoma!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0