Pigg o Glad

Härlig känsla o känna sig pigg för en gångs skull!
Sov så gott i natt o i morse när min älskade dotter R ringde o väckte mig före 8!
Hihi, döttrarna turas om o väcka sin morgontrötta morsa om mornarna.
 
Va till läkarna igår men blev inte så mycket klokare för det,
ska ev få börja med en "licens"-medicin som man får begära tillstånd för hos nån myndighet???
men först en hel radda blovprover blev de, 10 rör!!!!
Snacka om att man blev yrslig!!!
Sen blir de Linköping nångång framöver inom snar framtid,
så då ska man återigen få känna sig som ett "objekt"..
Nog om detta för jag orkar helt enkelt tänka på detta alls nu.
 
Underbart väder ute, så jag ska ta mig en lång promenix innan jag börjar med lunchmaten,
fisksoppa som jag bjudit över syrran till.
 
Har sån enorm önskan om att få göra om här hemma!
Tapetsera o måla, så jag tar nog en sväng förbi kontoret o försöker tjata mig till en renovering.
Så håll tummarna.
De skulle nog bli ett lyft för mig.
Nytt o fräscht hem!
Wow, de vore nåt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0