Lycklig som få!

Haft helt underbara dagar med min dotter o hennes barn!
O än ska dom inte hem på några!
Härligt!
Så full av kärlek hela jag!
Dopet av mitt yngsta finaste barnbarn C o all släkt,
så fint o underbart,
( dock saknades 2 älskade barn,
 fina med sina familjer, men i våra hjärtan va dom med hela vägen! J o K)
Just nu e jag bara så sur för Malmö fick sm-guld :(
FY!!!!
Men vänta bara till nästa år 2014!
Då tar vi dom ALLA!!!
o nu säger jag natti natt o STOR kram till alla!
o en lite önskan att ni alla håller tummarna för mig så jag KAN o TÅL o äta de nya medicinen!
Får ju svar på de i morron bitti.
Kan ju säga att jag kan känna med Kikki Danielsson,
Dömd efter utseende till både de som andra.
Jävla skit medicin!
Kortison i stora doser!
Inge kul alls!
Fast även om mitt utseende har ändrat sig drastigt, (hur stavas det ;) )
på knappa 2 år,
så vill jag bara påminna er alla om att
IN UNDER DEN HÄR FLUFFSIGA, SVULLNA, KORT HÅRIGA (HALFT FLINTIGA TANTA) SÅ FINNS JAG KVAR!!!!
Inom här,
inunder skinnet! ;)
Lika galen o go,
full av bus o kärlek till de mina.
 
Nattis
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

som den rolige och glada arbetskamrat som jag kommer ihåg
helen

2013-10-29 @ 21:05:04
Postat av: Anonym

hihi Helen, nu först kopplade det VEM du är!
Kul att du hitta mig här, vore kul o ses.
Bor du kvar där du bodde när vi jobba ihop?

2013-11-04 @ 20:17:03
Postat av: Anonym

Hej
Jo visst gör jag det som det skogstroll man är.

2013-11-06 @ 14:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0