Läkarbesök idag

Idag ska jag träffa BÅDA mina läkare samtidigt.
Dom ska försöka slå ihop sina kloka huvuden för att hitta nån medicin som hjälper o som jag tål.
Hoppas det för nu börjar jag på allvar bli trött på de här!
Åter igen börjar jag tappa hår!
Not FUN!
Päpplerna har inte försvunnit o nu börjar dom sprida sig uppåt!
Halsen, käken o öronen!
Fan oxå!!
Men men, de är till o försöka bibehålla hoppet o sin positiva sida.
 
Slut gnällt nu.
 
Annars mår jag relativt bra,
inte haft nå "depp"- dagarna nu på et tag, skönt.
Mycket beroende på helgen då jag va barnvakt o besöket igår ;)
 
De behövs verkligen inte mycket för att må själsligt bra. Härligt.
 
Nähepp, duscha lite o ta sig lite frukost o medicinen
 
Önska mig lycka till med läkarbesöket
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0