Yeaah!

Ännu en månad då man fixar ALLA räkningar!!!
Ett evigt pussel är det, o knappt nå pengar över,
men jag FIXAR det!!!
o det ju just DET som gör mig så nöjd o stark i mig själv!!!
 
Visst gnäller man o beklagar sig mellan varven men i grund o botten är jag bara så STOLT över mig själv!!!
 
Idag va jag iväg o hämtade sängen, som jag hittade GRATIS på Kalmartorget förra veckan.
Så nu har man en 140cm säng i sovrummet!
Äntligen kan jag fixa i ordning ett redigt sovrum!
Gästrummet är klart, gamla datarummet, så nu har man laptopen i vardagsrummet,
men va gör väl det.
Fick hjälp av Uffe o Tommy med att bära sängen, så tacksam över hjälpen!
Hade nog blivit lite krångligt att ensam försöka få in en 140cm duxmadrass, hihi..
 
Skjutade på syrran idag på fm så hon fick handlat o hem med allt, tunga saker,
sen dök hon in här o gav mig frukt, så snällt.
De är ju sånt man prioritera bort nu som sagt.
 
Summa sumarium, en ovanligt bara TISDAG!
Inga som helst tisdags syndrom!
Så himla guttans....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0