Torsdag

Idag gjorde det jefla ont när tog prover!!!
Så nästa vecka är det jag som "emlar" hela tutten!!!
 
Haft skit ont i den där förbaskade portakatten-mojängen idag,
men de går väl över som allt annat här i llivet.
 
Skjutsade på syrran idag, o sen gick vi faktistiskt runt i alla affärer o "ögon-shoppade".
Måste säga att vilket dåligt utbud de finns (iaf på HansaCity) på babis overaller!!!
Skandal vill jag påstå!!!
 
D, barnbarnet kom o hälsa på efter skolan,
hade med sig muffins o negerbollar vilka han gjort själv i skolan.
Kanon goda, yami yami
Känns så härligt i hjärteroten att han vill hälsa på,
o trivs här hos mig,
med tanke på att han snart fyller 14 o är tonåring,
vi spela lite spel på datan o sen visade han mig rolliga videos,
som vi skrattade.
 
Oroat mig hela dan över Kias operation, men de hade gått bra,
Skönt.
 
o nu ska jag ta kväller,
lägga mig tidigt,
känns de som,
känner mig så trött,
blir egentligen lite frustrerad över sömnen min,
varannan natt kan sova typ 4-5 timmar i sträck,
för att knappt få nå sömn alls,
som natten som var.
 
Annars mår jag toppen,
inom mig,
för jag är bara SÅ stolt över mig själv!
 
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0