Tankar

På nåt sätt kan jag inte sluta låta tankarna fara runt i huvet,
kanske inte världens goaste o bästa tankar,
men absolut inga elaka,
men ändå mina,
mina som jag står för.
 
Ja, jag är DJUP ikväll
o de får man va ibland (synd bara de händer mig allt som oftast).
 
De händer så mycket i mitt liv,
runt omkring mig,
som jag inte kan styra o ställa med,
som jag är van vid,
bara försöka göra det bästa möjliga av,
även om de allt som oftast går emot,
får tårarna rinna, (som nu)
o veta att jag ingenting kan göra åt nåt av!
 
Man känner sig liten,
maktlös!
 
Men vilken otrolig tur jag har som har mina älskade barn, svärdöttrar o svärsöner som finns där för mig!
I vått som torrt,
som inte tillåter mig att Ge upp!
 
Önskar alla föräldrar hade det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0