söndags tankar

Helgen har rätt så bra, nä men bra faktiskt,
det va bara i fredags man kände sig lite låg, fast ändå inte, lustig dag helt enkelt.
 
Igår kom Fredrik o Tina på överrasknings besök, med både pizza, godis o mat till mig,
gose ungar. Dom blev kvar i flera timmar, så himla mysigt. A o F med oxå, härligt.
 
Idag åkte jag över till dom för Fredrik hjälpte mig att byta ett däck,
guld värt för jag är totalt värdelös på sånt.
 
Sen kom jag hem o ringde syrran så vi tog en lång promenad i de fina friska kalla vädret.
 
I morgon ska jag till kyrkan o binda kransar, baka äppelpaj så dom har till tisdan till pensionärerna som äter o fikar där, på onsdag ska oxå dit för o cellofana hembakat knäckebröd o putsa nå ljusstakar.
 
Då har man nåt o göra om dagarna i alla fall.
o speciellt kul ska de bli o få binda kransarna!
 
O nu ska jag göra i ordning räkningarna till skuldsaneringen så de är klart för betalning direkt i morron bitti.
 
O sen blir de o hoppas på att man vinner nåt på Bingolotten ikväll fast de är nog mindre troligt men som låten "Låt aldrig hoppet försvinna...)
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0