Sömn?

Sömn?
Va e det för nåt?
 
Undrar ju skarpt HUR länge man ska orka med med så lite sömn?
 
De måste ju braka nångång, eller?
 
Nog att jag är börjar bli last gammal,
o behöver mindre o mindre sömn,
men hallå!
 
Mer en knappa 2 timmar per dygn måste man nog få?
Eller?
För o orka med.
 
Eller räknas mina power naps på dagarna med 5-15 minuter?
En gång om dan.
 
Jaja, tur de finns program på tv o titta på,
dokumentärer, fakta program,
o vilken tur man har en skön soffa,
o somna i,
bara lilla Helge o Sotis som börjat ta efter han,
"bråkar" om både kudde som täcke med mig, hihi
 
Önskar att livet vore underbart o lite lättare,
både för mig själv som så många andra,
speciellt för mina nära o kära o vännerna mina.
 
Spela lite spel kanske,
o sen försöka sova igen.
 
Tjingeling
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0