Provsvar

Läkarn ringde i förmiddags,
alla värden va bra,
förutom njurvärdet,
men de har tydligen hoppat hit o dit på mig,
men hon ville hålla lite mer koll på de, (va nu de menas?)
 
Annars har dagen gått på sparlåga,
frånsett några timmar med "ögon-shopping" på stan med syrran,
riktigt kul o gå runt,
se på folk, hur dom stressar fram,
i lilla Kalmar, hihi,
Va nästan så man fick en liten slash-back på tiden då man bodde i Stockholm i flera år.
 
Ska ärligt erkänna att den här dan, frånsett stan,
har varit lite mycket av down-down feelings,
planer som gått i krasch,
o pga mycket mycket annat som jag INTE tänker gå inpå.
 
Nu ska jag bara slappa o titta på Idol så länge jag nu orkar
o hoppas på att morgondagen blir bättre än idag.
 
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0