No pain

De gjorde inge ont o ta blodprov via "portokatten"!
Jag som va så orolig, nervös o rädd så jag knappt kunde sova inatt!
Vilken underbar, befriande känsla!
Så torsdag nästa vecka behöver jag inte vara rädd!
 
Igår va jag till kyrkan o bakade lussekatter,
tiden gick så fort o känslan av att få göra nånting nyttigt va enorm!
 
Idag ska jag hjälpa diakonissan på Norrlidshemmet med gamlingar,
hjälpa dom in till Gudstjänsten,
Själv ska jag inte lyssna, tror ju inte på sånt, ateist som man är,
men känns bra att kunna hjälpa till i alla fall,
o så går tiden lite fortare,
plus att jag tycks få mer energi i mig själv, för jag får mer gjort här hemma än jag fått på flera månader!
 
Nu ska städas lite, de värsta bara för i morron är de storstädar dagen.
 
Tjingelling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0