Hoppfull!

Idag ringde apoteket att "licens-medicinen" har kommit!
Härligt! men FY så nervöst o börja med det, på måndag! (Om jag lyckas fixa fram pengar till de!)
proverna visade som sagt att jag KUNDE testa detta nya, DAPSON, heter det, o hör o häpna!
Detta medicin används främst mot malaria o lepra (spetälska)!!!
Tjohoo va fräsch jag känner mig! hihi, fast jag inget av dom har,
men själva orden låter ju äckligt! (skulle velat ha skrivit på engelska men kan ju inte stavningen, (groose?)
 
Jag mår fortfarande så himla bra inom mig!
Lycklig rent av!
O de måste jag ge alla mina barn med respektive o barnbarn all kredit för!
 
De är tack vare för dom alla som jag mår bra just nu,
trots all sjukdom, skuldsanering, fattigdom o all annan skit!
 
o inte att förglömma mina systrar o bröder!
o mina underbara föräldrar!
 En o annan vän med!
o så lilla Sotis o Helge förståss (mina katter) som alltid finns där för mig,
dygnets alla timmar, gose katterna!
 
Egentligen har jag mycket mer att berätta,
men de får räcka med att jag säger,
 
I´m so fucking happy now!
 
Älskad av så många!!!
 
LOVE LOVE LOVE
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0