Hihi haha

Fick ett samtal nyss av E.P som undrade
"Hur kommer det sig att du är singel så smart o fin som du är?"
 
Hihi haha...
 
Han fick svaret
 
"Just för att jag ÄR så smart!"
 
o jag ställde samma fråga o jag fick "MITT" svar tillbaka slungat, hihi
 
Riktigt kul va de.
 
Han är ju otrolig o så kul o prata med.
Sitter här o ler, ja okey då, fnittrar för mig själv.
 
Tänk, de är helt otroligt egentlligen,
vi har kännt varann sen snart 30 år tillbaka,
Aldrig varit ihop,
bara goa vänner, som tappat kontakten mellan varven i flera år,
o sen när vi väl hörs av igen så blir o är bara så här härligt,
vi byter händelser i våra liv,
vet allt om varann,
skrattar så gott tillsammans.
 
Snacka om vänskap!
 
Hur många finns de som har en sån här vänskap?
o då pratar jag om olika kön!
 
Tror inte de finns SÅ många,
inte som vårt,
aldrig varit o kommer aldrig att bli,
nå mer än JUST innerllig o djup vänskap!
UTAN krav på sex!
(Vilket vi aldrig haft o kommer aldrig att ha)
 
En riktigt god o kär vän är han för mig.
 
Tur han ringde för jag höll på o somna.
 
Vill ju se Maria Montazami,
o sen slutet på fotbollen.
 
Tjingelling
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0