....

Dagen i sig har varit bra,
Varit o grattat Uffe, barnens far på hans födelsedag, tillsammans med Thomas o My o Lizzie (My´s mamma)
Fredrik o Tina kom dit med, jätte trevligt va de o X:et blev så glad över sin present, en platt-TV.
 
Själv blev jag glatt överraskad av Fredriks oTinas "morsdagspresent" En peng o en ny matta.
 
Väl här hemma igen, i ensamheten, kommer alla dessa "konstiga/negativa" tankar, oron över framtiden, min ekonomi t.ex,
försöker mota bort dom men dom tycks envist hänga kvar.
Gör så att tårarna rinner, fast jag inte vill, så jag ska ut o promenera, igen o skingra tankarna.
 
För jag har ju så mycket att vara glad över o ser framemot.
 
På med skorna nu o ut på en lång promenix i halvstormen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0