Var Är Våren???

Nu längtar jag till våren o sommaren!!!
Trött på denna vinter!!!
Jag vill ha ljus o värme i mitt liv o sinne!!!
 
Annars har de väl inte hänt så mycket i mitt liv just nu, inge speciellt, allt går sin gilla gång.
 
Väntar fortfarande på att få sätta igång skuldsaneringen, alla papper ligger hos fogden nu, före sommarn ska de hoppa igång i alla fall har jag blivit lovad. Det ska bli så skönt, slippa alla skulder, OM 5 år, men åren har förmåga att rusa iväg ju äldre man blir, så de lär gå fort.
 
Äntligen får jag trappa ner på kortisonet, efter 2,5 långa år, så de e bara o hoppas på att de går bra denna gången, har ju som sagt fått trappa ner förut med dåliga resultat, hamnat på sjukan pga att utslagen ploppat upp med blixtens hastighet igen då, men nu har jag ju fått en ny tablett, sen november o den tycks jag tåla så nu nu håller vi tummarna på de bästa!
 
Måste passa på o ta långa promenader idag för i morron ska de bli snö oväder igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0