PÄPPLER!!!!

 
 Jag bara HATAR mina sjukdomar!!!
 
SLE/DLE
 
Ni som inte vet, Googla för jag orkar bara inte dra skiten nå mer.
men ni kan ju få se VAD denna underbara sol som jag bara ÄLSKAR gör med min kropp, TROTS att jag går hel täckt från topp till tå, plus att jag smörjer mig med 50+ solskyddsfaktor från apoteket flera ggr om dan!
 
Håll till godo  
 
 
Detta är bara en bild på EN kropps del.
 
Men men, den 2 juli ska jag till läkaren o hoppas på nå dunder medicin!
 
Tur man är optimist o en relativt positiv människa till grund o botten, annars hade jag nog grävt ner mig för länge sen.
 
Speciellt när yngste sonen som lånar bilen min i några dar, ringde idag o sa att jag hjullagren låter!!!
Kan inte annat en LE, för nu vet jag, nu vänder!
Undrar ni varför jag vet det?

Jo, för jag har redan fått 2 nederlag denna månad, ja ni vet, "inte 2 utan 3"
 
Nu tar jag kväller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0