Midsommar 2013

Haft en helt underbar midsommar helg!!!
Detta lever jag länge på!
 
 hos min underbara son Fredrik o hans Tina med alla barnen
 
 
samt min andra underbara son Thomas med sonen Charlie samt hans underbar My
 
 
 
pappa Uffe o Tommy (Tinas far)
 
 Tinas mor Gittan
 
De va bad o bus, sill o färsk potatis, glass med jordgubbar, dans runt stången o grillning på kvällen.
En helt underbar fantastisk midsommar!
 
 
Igår var inte sämre den, Yade ville sova över hos mig, "mommo" o givetvis fick han det, storebror Dennon va med oss på kvällen då vi gotta oss med jordgubbar med glass toppat med O´boy pulver samt en hiselisk massa godis o läsk.
Vilket resulterade i en trött liten Yade som blev fick borsta sina tänder i sängen
 
 
lite bortskämd får man allt bli hos Mommo, hihi...
 
Idag tog jag en sväng till Thomas o My o tog en fika o luktade på lilleman.
Bäbisar luktar ju så himla gott!
 
Summa summering, Den bästa midsommaren på 4 år!!!
Jag är bara så lycklig över att ha så fina o underbara, ödmjuka o kärleksfulla barn o barnbarn, o speciellt lycklig över att alla har hittat SÅ himla rätt i sina respektive!
Hjärtat mitt brister av kärlek till alla dem!
 
o nu ska jag chilla, glo på TV o ev somna i soffan
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0